13 Kasım 2014 Perşembe

BAŞARILI BİR YÖNETİM ARACI

Başarılı bir yönetimin anahtarı "fikirleri,kişileri,projeleri"doğru ve verimli bir şekilde organize edebilmektir.

Bilgisayarlar,akıllı telefonlar ve bunlar için geliştirilen yazılım ve uygulamalar geliştikçe ve eğer bunları verimli bir şekilde değerlendirebilir yorsak işimiz olukça kolaylaşıyor ve birde bunlara duygusal zekayı eklersek başarı kaçınılmaz oluyor.

Yakın bir geçmişte "SMARTDRAW" tarafından geliştirilmiş "AKIL HARİTASI" bu yazılımlara sadece bir örnek.

"AKIL HARİTASI" geçmişte kullandığımız ana ve alt adımları listelemek yerine bunları akıllı bir şekilde kolay anlaşılabilir ve görsel olarakta kolay anlatılabilir bir diyagrama ve takvimlendirilmiş ve ardışık bir eylem programına dönüştürüyor.

Peki bir "AKIL HARİTASI" nasıl oluşturuluyor,piyasaya yeni bir ürün yada hizmet sunacağımızı varsayalım;

       ADIM 1- Önce pazara giriş için birkaç temel konu belirleyelim

                       Tanıtım                                 Satışçıların seçimi
                                             
                                    Pazara Giriş Planı    Satışçıların eğitimi
                        Motor
          Müşteri Yaratılması                           Ürün garantileri 
     
         ADIM 2- Temel konuları detaylandıralım 

basın bülteni                                                   .........
ajans seçimi       Tanıtım
basın toplantısı 
                                       Pazara Giriş Planı    .........
doğrudan e-posta
reklam yayını                                                  ......... 

          ADIM 3- Temel konuların bir alt açılımını yapalım

          ADIM 4- Takvimlendirilmiş ve ardışık eylem programı 

              SEVGİLİ PATRON
Benim burada anlatmaya çalıştığım "AKIL HARİTASI" yazılımı tüm bunları senin için otomatik yapıyor yöneticilerin bu veya benzeri yazılımı kullanırlarsa oyun planını detaylı bir şekilde hazılayabilirler sende akıllı telefonunla her nerede isen oradan gelişmeleri izleyebilir ve yön verebilirsin.                           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder