2 Eylül 2014 Salı

YENİ EKONOMİNİN GETİRDİKLERİ " ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK" 2

Artırılmış Gerçekliğin önemli özelliği bize interaktivite (karşılıklı etkileşim) imkanı sunmasıdır. Bir başka sektör olan "oyunlaştırma", ise interaktivitenin içine eğlence katarak "oyun" haline gelmesini sağlamaktadır,böylece eğlenceyi kaldıraç olarak kullanıp "tüketici davranışlarını"anlamak ve değiştirebilmek mümkün olmaktadır.

Artırılmış Gerçeklik ve Oyunlaştırma konseptinin bileşimi yepyeni uygulamaları gündeme getirmekte şirketlerin ve pazarlama uzmanlarının,finans ve ekonomi danışmanlarının,avukat,doktor gibi serbest meslek sahiplerinin yoğun ilgisini çekiyor zira akıllı bir telefon yada tableti olan tüketiciye dokunabiliyor ve   hissettirebiliyorsunuz. 

Buda bize markamızı hizmetlerimizi eğlenceli bir biçimde tüketiciye sunarak marka sadakati oluşturma olanağı veriyor buda müşteri artışı,yeni müşteri demek.  

Yolcular arasında statüleştirmeyi aynı mesafeyi farklı fiyata satabilmek için kullanan sivil havacılık oyunlarda belirledikleri puan seviyelerine ulaşanları bir üst statüye aktarmaktadır.Aynı şekilde bulundukları yerleri belirten uygulamaları kullanarak ve bu yer hakkında yorum yapanlar puanlar biriktirdikçe bedava ürün yada hizmet kazanabiliyorlar.

  Sevgili Patron,

Yeni Ekonominin getirdikleri her gün farklı bir ufuk açıyor ve bir Japon yönetim grusunca "görünmeyen kıta" olarak nitelendirilen sanal alem sana fark yaratmada sonsuz imkan tanıyor.

Yeter ki değerlendirmesini bil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme